قرض دادن برنامه نویسی application طراحی وب

قرض دادن: برنامه نویسی application طراحی وب استفاده مشاهده دانلود برنامه آموزشی اطلاعیه طراحی آموزش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم! / حمید عسکری

    به گزارش روزنامه هنرمند، حمید عسکری خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشور عزیزمان ایران نیاز به معرفی چندانی ندارد. او در سال هشتاد و پنج با آلبوم کما توانست در دن

    به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم! / حمید عسکری

    حمید عسکری: به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم!

    عبارات مهم : آلبوم

    به گزارش روزنامه هنرمند، حمید عسکری خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشور عزیزمان ایران نیاز به معرفی چندانی ندارد. او در سال هشتاد و پنج با آلبوم کما توانست در دنیای شلوغ موسیقی اسم خود را مطرح کند و علی رغم اکثر خواننده هایی که سریع صورت و سریع هم فراموش می شوند توانست جایگاه خود را در بین برندهای مارکت موسیقی داخلی حفظ کند. با حمید عسکری که ترانه های «قسمت»، «ستاره»، «وقت رفتن» و «خاطره» با صدای او در ذهن مخاطبان مانده و متولد بیست مهر پنجاه و هفت در آبادان هست، گفتگویی کوتاه داشته ایم که با هم می خوانیم.

    خواننده ای هستید که استیج را خوب اجرا می کنید، آیا به نسبت خیلی از خواننده ها اجراهای کمتری دارید؟
    مردم از خواننده ای که زیاد دوست دارند زیاد استقبال می کنند، در نتیجه هر کسی که زیاد کنسرت می گذارد زیاد مورد توجه مردم است و کسانی که کمتر کنسرت می گذارند به همان نسبت کمتر، به خاطر این که آنها از من زیاد طرفدار دارند.

    کار خوانندگان دیگر را هم دنبال می کنید و به نظر شما خواننده ای داریم که جهت نسل های بعد ماندگار شود؟
    بله دنبال می کنم و باید وقت بگذرد تا مشخص شود، از الان نمی شود نتیجه گیری کرد.

    خودتان را در بین این خواننده ها می دانید؟
    عرض کردم که باید سی سال بگذرد تا ببینیم شده است ایم یا نه!

    مافیای موزیک چقدر وجود دارد؟
    مافیای موزیک به هیچ عنوان وجود ندارد، من الان یازده سال است که دارم فعالیت می کنم و چنین پدیده ای را که شما می گویید هنوز ندیده ام. شما بر اساس توانایی و استعداد پیشرفت می کنید و صحبت از مافیا و این پرسشها فقط به خاطر نقاط ضعف خودتان است!

    حسادت بین خواننده ها تا چه حد وجود دارد؟
    مثل همه کارها، در یک اداره هم هنگامی که یک نفر ارتقاء شغالی می گیرد ممکن است همکارانش به او حسادت کنند، این در همه جای دنیا است ولی در کشور عزیزمان ایران بیشتر، حسادت در وجود انسان هم هست، مخصوصا در شغل و در جایی که مسابقه وجود دارد حسادت هم وجود دارد.

    تعداد خواننده ها هر روز در حال زیاد کردن هست، نظر شما در این مورد؟
    عالی ترین اتفاقی که می تواند جهت موزیک بیفتد همین هست. ما تعداد خواننده های مان نسبت به جمعیت کم است و به نظر من هنوز جا دارد که خواننده ها چند برابر شوند و اتفاق خوبی است.

    شش آلبوم داشته اید، به نظر می آید موفق ترین آلبوم نخستین آلبوم شما بوده هست، نظر شما چیست؟
    همین الان بزرگترین خواننده های دنیا را هم که اسم بیاورید، من به شما می گویم که به هر حال یک آلبوم از آلبوم های دیگر زیاد استقبال شده است هست، معمولا این اتفاق جهت خواننده ها در آلبوم اول زیاد رخ می دهد چون با آن معروف می شوند و یک چیز طبیعی است.

    جدا از آلبوم اول، از پنج آلبوم بعدی کدام موفق تر بوده است؟
    فکر می کنم در بازار، آلبوم «کما یک»، آلبوم «کما دو» و آلبوم «خوشبختی» از بقیه موفق تر بوده اند.

    دو فیلم سینمایی بازی کرده اید، معیارتان جهت وارد شدن به دنیای بازیگری؟
    وسوسه ای بود که هر لحظه مخصوصا در میان بازیگران و صورت های معروف است که دوست دارند در صنف بغلی هم فعالیت کنند. صنف بغالی هم همینطور، جهت همین می بینید که خواننده ها فیلم بازی می کنند و هنرپیشه ها آلبوم می دهند، یک چیز کاملا طبیعی است که در همه دنیا این عنوان وجود دارد.

    به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم! / حمید عسکری

    پس شما به عنوان خواننده ای که وارد سینما شده است با ورود بازیگرها به دنیای موسیقی موافقید؟
    اصلا به من ارتباطی ندراد که موافق باشم یا نباشم، ولی اگر نظر شخصی من را می خواهید بدانید هیچ ایرادی ندارد، هر کسی اگر استعداد ی در هر زمینه ای دارد می تواند انجام دهد، مخصوصا جهت خواننده ها هنگامی که که پیشنهاد سینمایی دارند این نشانه این است که آن خواننده در صنف خودش موفق بوده است که صنف همسایه می خواهد بیاید و از آن محبوبیت استفاده کند. به نظر من این یک مهر و امضا است که شما بسیار موفق هستید در صنف خودتان که حالا ما می خواهیم از این موفقیت استفاده کنیم جهت کار خودمان. این باعث افتخار است که یک خواننده پیشنهاد سینمایی داشته باشد.

    سینما را ادامه می دهید؟
    نه؛ ادامه نمی دهم!

    ترانه هم می نویسید، نوشتن چقدر جهت شما جدی است؟
    آلبوم کما یک، دو، سه و آلبوم خوشبختی را تقریبا بالای نود درصد ترانه های ارزش را خودم نوشته ام، آلبوم آخر تنها آلبومی است که من خودم در آن ترانه ندارم.

    یعنی به سمتی می روید که کمتر ترانه بنویسید؟
    نه، اتفاقا الان دارم به سمتی می روم که فقط خودم بنویسم.

    بچه داری چگونه است؟
    هم شیرین و هم سخت است.

    باعث شده است که حضورتان در موسیقی کمرنگ تر شود؟
    صددرصد، هنگامی که شما فرزند دار می شوید، اگر آدمی باشید که خیلی حساس باشید روی فرزند و خانواده تان و بخواهید به همسرتان کمک کنید، باید وقت بگذارید جهت این کار و هنگامی که شما وقت می گذارید که وقت زیادی هم می خواهد، وقت کمتری دارید جهت کار خودتان و تاثیر منفی روی کارتان می گذارد، البته این دائمی نیست و معمولا یک سال اول خیلی سخت هست، الان روتین شده است و شرایط فرزند ساده تر، من هم تقریبا نود درصد وقتم را می گذارم جهت موسیقی.

    دوست دارید که فرزندتان «کارن» به سمت هنر مخصوصا خوانندگی بیاید؟
    خوانندگی را خیلی کار ندارم ولی به سمت موزیک صددرصد، به خاطر این که تمام اطرافیان و دوستان درجه یک من در کار موزیک هستند، پدر کارن هم موزیسین است و احتمالا به صورت «اتوماتیکوار» به این سمت می آید که سراغ موسیقی برود.

    هنرمندی هستید که استقلالی هستید، نمی خواهید جهت این تیم بخوانید؟
    نه، اصلا از این کار خوشم نمی آید. من استقلالی هستم ولی این که کاری بخوانم اصلا، کلا با این فضاها خیلی راحت نیستم.

    اوقات فراغت تان را زیاد چگونه می گذرانید؟
    با خانواده و اگر وقت شود فیلم می بینیم.

    اهل کتاب خواندن نیستید؟
    قدیم ها کتاب می خواندم ولی سال هاست که نه، زیاد هم مهم نیست. توصیه ای که جهت مردم دارم، کسانی که وقت نمی کنند یا حوصله زل زدن به کتاب را ندارند، اینها می توانند فیلم خوب ببینند، شما هنگامی که فیلم خوب می بینید انگار یک کتاب خوب خوانده اید، هیچ فرقی ندارد. فیلم در مباحث متفاوت هست، کتاب هم در مباحث متفاوت هست. خیلی از فیلم ها اصلا بر اساس داستان یک کتاب ساخته می شوند.

    پس فیلم را به کتاب ترجیح می دهید؟
    اگر بخواهیم یک مقدار راحت تر صحبت کنیم و یک مقدار این پزهای روشنفکری و «خودپرسوادبینی» را کنار بگذاریم، واقعیت این است که دیدن یک فیلم درجه یک و خوب کمتر از خواندن یک کتاب نیست. مزیت آن این است که امروز آدم دیگر خیلی وقت ندارد که بنشیند و وقت زیادی جهت کتاب خواندن بگذارد ولی شما در دو، سه ساعت می توانید یک فیلم خیلی عالی را ببینید که تمام اطلاعات و مفاهیمی که در یک کتاب وجود دارد را شما در آن فیلم به کل خیلی راحت می بینید، به عقیده من مردم ما دیگر «کتاب خوان» نخواهند شد بعد به جای این که تبلیغات را بگذاریم روی کتاب خواندن، بگذاریم روی فیلم دیدن و مردم را تشویق کنیم به فیلم دیدن و فیلم خوب دیدن، نه چارچنگولی! فیلم خوب که ترجیحا ایرانی هم نباشد چون تعداد فیلم های خوب ایرانی کم است.

    در پایان، از آلبوم تازه و کارهای تازه صحبت کنید.
    آلبوم تازه که خبری نیست چون اصلا موسیقی دارد به سمتی می رود که در آن مسیر انتشار آلبوم نقش کمتری دارد چون لزومی ندراد. امروز به شکلی شده است که تک تراک خیلی سریع منتشر می شود و بهتر می توانید کار کنید، نیازی به انتشار آلبوم نیست و برنامه ای جهت آن ندارم ولی برنامه جهت تعداد زیادی تک تراک دارم و امسال در این زمینه خیلی فعال خواهم بود.

    به گزارش روزنامه هنرمند، حمید عسکری خواننده نام آشنای موسیقی پاپ کشور عزیزمان ایران نیاز به معرفی چندانی ندارد. او در سال هشتاد و پنج با آلبوم کما توانست در دن

    واژه های کلیدی: آلبوم | ترانه | موزیک | خواندن | موسیقی | خواننده | خواننده | اخبار فرهنگی و هنری

    به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم! / حمید عسکری

    به هیچ وجه مافیای موسیقی نداریم! / حمید عسکری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار